Du vet . . .

Jag minns att jag vid nyårs sa :
År 2006 kommer att bli förändringarnas år.
Allting kommer att bli annars..
Ja, visst...
Saker har förändrats..
Men allting är ju lixom cp ändå..
Ingenting kommer att förändras på ett bra sätt föränn jag försvinner härifrån..
Så när jag börjar i stan så kommer allting bli förändrat..
Då ska saker hända..
För så länge jag bor kvar här,
Ja då kommer det inte hända ett skit.
Alla står ju ändå bara och stampar på samma ställe hela tiden..
Jag ska klippa alla trådar.
Och inte fälla några tårar över det.
Jag hatar er alla typ.
Jävla inavelsbarn..
Det är lika bra ni har en enda stor gangbang så alla kan knulla alla..
Så då får vi det överstökat..
Då slipper ni tjaffsa så jävla mkt..
Tycker fan synd om er..
För att ni saknar hjärnor helt..
Jag tycker synd om era morsor som har såna inavels barn..
shame shame shame ungefär...


Affe, Du är mitt ljus..
Utan dig skulle jag inte klara mig en dag till här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback