Drygt as HELL !

OHJASKI

Snart är det jul och fan vad kul..
Ja det är faktiskt kul men ändå lixom ^^,
Jag köpte mig en tröjja idag :]
En svart (of course) skjorta på hm sådeså !
Sen så hoppas jag på en kul jul.
Och nyårs längtar jag till också ..
Bara jag får ananas och lite drickbart blir jag nöjd..
Och Nyårskyss hoppas vi på ( jo vi är schitzo) .
MWAHAH <3
deg deg deg deg deg :]

Jag vill ha lite deg faktiskt..
för den förra degen slog jag med min rosa scanner.
Du vet.
Och nu vill jag ha en ny deg som är en sötdeg.
Du vet.
Du vet.
Du vet.
Du vet.
AHAJA !

Jag måste sluta vara smart.
Men åh jag hatar dig !
Lite önskar jag att jag aldrig träffade dig...
Eftersom att in the end tar det så jävla ont..
ÅH!!

Stop it.
nu går jag och lägger mig
BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback