Snart typ .

2007 Here I Come ?

Jo precis..
Jo jag är ju typ taggad inför imorrn?
Fastän jag inte har något drickbart så skiter jag i det..
Jag får i alla fall fira det nya året med den finaste personen jag känner .
Affe, DU är Good Shit <3

Snart flyttar jag..
Jag ska starta ett nytt liv..
Det kanske ändå blir förändringens år i alla fall.
Allting är typ bättre än Norsjö.
Nej, Jag är inte stolt Norsjöbo.
Och det står jag för.
Så...
Skellhell here I come .

Nu när det blir ett nytt år,
Så vill jag ha en ny deg .
En snäll deg.
En fin deg.
En deg som tycker om mig för den jag är.
Som säger: Det är hon som är min.
En deg som vågar visa sina känslor.

Är det för mycket begärt?

Eller är jag bara kär i kärleken?
Nej, jag är inte som du.
Jag är inte rädd för att vara ensam,
som du.


Fina människor växer inte på träd i den här världen.
Ja, det har jag lärt mig.
Det borde nog ni också lära er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback