Soendawg ?

Oh yes it is .

Lite halverst trevlig helg..
lite smådryg kanske..
Men fredagen var som bäst :)
Pizza, pepparkakshus, film, Larryy och Bränna !
Kan ju typ inte bli bättre..
Eller jo det kan det vell,
men it aint gonna happen lixom...
Anywhäys.....
Jag sa att jag skulle glömma dig....
Fy satan vad svårt det är!
går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Försöker trycka på DELETE
Det går inte..
Ungefär som på mitt tangentbord då ungefär..?


Kill me .


Snart är det jul...
Jag hoppas det blir trevligt iaf..
Fast man inte riktigt känner den delen av släkten..?
Men det blir nog nice ändå hoppas jag...
Så länge jag får mat och julklappar och julfeeling  !
Men så går det, right


HAVE A NICE TIME DARLIN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback