Yeah Right .

Gräv ner mig.
Skjut mig.
Döda mig långsamt.


Kan du inte ens säga någonting till mig?
Typ hej hur har du det?
Eller..
Hur går det med allting nu för tiden?
Eller kanske jag vill inte ha någonting med dig att göra.
Eller jag saknar dig och vill ha en framtid med dig
Eller kanske bara....
Ett hej ?

Ta mig härifrån....!
Jag gräver ner mig själv ju..
Hoppas verkligen att lägenheten blir min.
Så kanske jag får annat att tänka på..
Eller så kan skolan få börja om..
Då har jag också någonting att göra....
Men nu.
När jag inte har ett PISS att göra..
Så gör jag inget annat än gräver ner mig själv i mina tankar..
Ge mig, Ge mig.
Lyckopiller..
Eller förmågan att gå i dvala..


Snart blir det 2007
Förra året sa jag att 2006 skuklle bli "förändringens år"
Jag skrattar åt det idag.
Hur kunde jag få för mig det.
Fast....
Jag hoppas iaf på att 2007 blir bra..
Kanske blir det nya året "förändringens år"
men men..
Så går det lixom..


Och i Lördags :
- Jag vet inte riktigt, men det verkar inte gå så bra för mig och -------.... Så jag tror att det är slut nu.
MEN GRATTIS!
Heja Sverige vafan.
Som om jag inte redan visste att det skulle bli så !
IGEN!
IGEN IGEN IGEN !
IGEN IGEN IGEN !
IGEN IGEN IGEN !

Skärp dig för fan.
Det är patetiskt.
Nästa gång orkar jag inte alls med det här.
Igen.....


Shit, Så går det lixom . ... . . .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback