Sand Överallt .

  • En fin tur ner till stranden och sand tamejfan överallt..
    Tur att man ska ducha sen..
    Sand är trevligt och så....
    Men mindre trevligt att ha innanförallting :)

    Jag har blivit lite förkyld..
    Men jag hoppas att det går över snart..
    Sen imorgon så far mamma.
    Och på tisdag eller onsdag kommer pappa..
    kewl kewl..
    Sen i slutet av veckan ska man åka BIL hem igen..
    Med pappa....
    Nice talking to you to serru..

    Happy thats, Happy Thats XD

    Jag miss dig Affe ;)
    jag är ju hobbyneger nu..
    Liiiite mer hobbyneger än då jag for alltså :)

    Jag ska:
  • Bli mer hobbyneger
  • Käka lite till godis
  • Säga åt folk att äta mer kakor



Hejjjjpaa !!!!
Hör av er eller nått, För jag orkar inte ringa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback