Appa_

Men johanna, Varför skrattar du ?
- Jo, för att du är så ful !


Mouhahaha !
Es1b The Movie är fulast :D


Livet är hårt när man är liten och allting blir svårt ?


Eller nått liknande tjiflibbs


Min dag idag har varit överdryg ..
Dessutom var det en bredkäftad groda på bussen !
KAN INTE DU HÅLLA IGEN KÄFTEN !?
nej det kunde du som inte..
vem fan pratar i ett på en buss när alla runt omkring sover ?
I typ 1,5 timme !?  IIH !
Tur att jag fick låna Larryys hörlurar <3
Spaank you affe :D
Om jag inte hade haft dom.  
Så skulle jag hoppa ut genom fönstret och Hoppats att jag blivit överkörd av en buss sen .....
Så med andra ord...
Nästa gång du LÅTER så ska jag stycka dig bit för bit..
OJ ! sa jag för mkt där...
Jag gillar dig inte helt enkellt...
Nåja !
Jag vill ha Chilinötter <3
Men jag har inga ^^,

Jag vet vad mer jag vill ha ...
Och det är det inte många som vet !
Och det får ni inte veta heller ;P
För att..
just det ja..
Ni är så FULA


Kommentarer
Postat av: Larsson goes pimp

kalla mig ful och jag tar självmord det vet du babe !
HAHA .
serri jag vet vad du vill ha , och jag hejjar på dig du ska få det : )

2006-10-15 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback