Jag måste .

Jag måste typ få skriva av mig här..
Jag orkar inte..
Och ni som läser..
Ni behöver lixom inte bry er..

Ovärda cp-mongon är ni allihopa .

Iaf..

Jag är trött och less
jag är jävligt glad över att det är lov nu..
hade inte klarat av en vecka till..
jag pallar inte att pendla mer snart..
jag HATAR att åka buss..
stiga upp halv 6 varje dag och komma hem halv 6 varje dag.
Piss !

Kan inte du fatta att jag inte klarar av det..
Fan du kommer att döda mig om du inte lyssnar på vad jag vill..
Fatta det för fan.
Jag klarar inte av det här längre..
Jag har ont i huvet..
jag är hungrig..
Och visst är jag glad för din skull..
men shit jag orkar inte bry mig.
jag vet att det ändå inte kommer hålla..
orkar inte anstränga mig ens...
Shit.
hatar det här..
Orkar inte med det här en gång till...

Varför kan inte människor få gå i dvala.. ?

Totalt förvirrad..
Jag är ensam trots att det finns människor runtom mig.
Jag orkar inte..
Jag är så trött..
Så trött att jag snart somnar.
Kan ingen bara ta mig härifrån?
Långt, långt bort härifrån .


Jag saknar dig..
Jag vill att det ska bli som jag känner..
Usch <3



tomt, bara tomt .
ett eko som sakta försvinner..
försvinner.
sakta.
tomt.
svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback