Mos .

Min hjärna blev till Mos.
Oj ?


Jag har Abstinens besvär ala Appa ..
Jag vill Feesta!
Jag vill ha ..... !
jag vill ha ett liv ?      
Men iaaf !
Jag har grymt tråkigt fy fan.
På nått sätt känner jag mig ensam..
Trots att jag snackar med en massa folk..
Det är lixom tomt ? ..
Hjälp ?

Jag vill skrika och kasta tallrikar i golvet.
Krasch ska det låta då.
Jag vill gråta tills mascaran inte alls är på plats.
Jag vill slå sönder en massa saker.
Helt enkellt få psykbryt.
Bli hämtad i fångsttröja.
Loco fy fan...
Det är fan Mos i hjärnan min..

Affe ska hjälpa mig att klippa mig imorron hoppas jag ^^,
för jag är superless på mitt hår!
AAHhh!

CCCP !!!!

fi fan..  ... .. .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok..

Postat av: Marlene

helt klart vårt nyaa problem men det skall kirras inom kort ses imoron :)

2006-09-05 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback