FY FAN!

Det blir inget Sälen för min del inte nej nej !
Dels så är jag typ inte ens bjuden dit?
Utan jag skulle få gå på själva vigseln..
Men inte på middagen eller fikat eller det...
Men sen när middagen och det var klart så skulle jag få komma dit!
Ja hur kul känns det då?
Typ hej jag är egentligen inte ens bjuden men jag är här ändå?

Sen så kan jag tacka Farsan en hel del att jag inte far...
Efter ditt lilla utbrott i telefonen så!
Fy fan vad du brusar upp för absolut ingenting!
Du ringde och skrek på mig.
Jag skrek på dig.
Jag började gråta.
Just nu hatar jag nog dig.

Allt det där bara för att DU trodde att Erik var arg på mig.
Jag skulle ringa till Erik min kusin för att höra när han skulle åka.
Och jag gjorde det och sen så ringde du och var skit pissed off på mig.
För att Jag inte hade ringt tidigare?
Nae asså ibland fattar jag inte vad du tänker med!
Jag pratade med erik idag också och sa att jag inte skulle med.
Och då frågade jag han om han hade varit arg på mig igår.
Han sa att han inte hade varit arg utan bara lite fundersam över att ingen hade ringt.
PAPPA DU FÖRSTORAR UPP SAKER SOM EGENTLIGEN INTE ÄR NÅTT PROBLEM!

Just nu känner jag mig bara glad över att jag inte ska fara till Sälen.
Lättad bara!

Nae jag känner mig en aning arg på dig just nu!




Over And Out Du Är Fan CP .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback