God Morgon .

Vilket Vackert Väder ..


Idag är det varmt....
Och idag har jag inte gjort allt så mycket  ^^,
Var på Novicom och tog ett ID-kort idag ..
Det blev vell ett sisådär kort ..
Man ska alltid se så konstig ut på sånna kort :S
Varför vette nog bara gudarna :)
Sen for jag på banken och fixade papperna till ID-Kortet..
Och jag aktiverade mitt nya bankkort också..
Så nu kan jag äntligen ta ut pengar igen :P
Har ju inte gått så jävla bra dom senaste månaderna !
Sen for jag på ICA och hämtade mitt paket från Junkyard :]
Jag blev rätt nöjd över grejjorna jao! :)
Sen hem..
Och inte göra ett piss..
Det känns så jävla jobbigt med den där jäkla väggen som ska skrapas och grundas!
Och sen målas en gång till ja......
Men jag orkar nog inte det idag serru..
Eller får se om jag orkar ändå ?
Måla är ju helt okej :)
Men ändå skrapningen ;/
IAF!
Jag har tråkigt



Kim jag saknar dig ! <3






Over And Out Jag Är Trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback