Hejje!

Gillar den här helgen starkt!
Jag har hafft så kul !
Jag har varit med dom finaste människorna i världen.
Så glad att ni finns där för mig :)
Och sen så tror jag att mina grannar är less på Helan går.
Den sjöngs flitigt både på fredagen och lördagen :)
Haha och på lördagen blev det mack mani innan utgången.
Det kan vi tacka Jonte J för :D
"Men det ska va smör, skinka, ost och sist grillkrydda. SÅ ska en varm macka vara!"
hahah åh jag har hafft roligt :)
Let's Do this again some time :)



Lite Visdomsord från mig!

Man ska inte tugga på pinnar,
Man vet aldrig vart dom har varit..

Drick aldrig inne på toaletten,
samtidigt som du håller på att göra dig i ordning,
Du kan få hallicunationer och tro att du håller i hårspray och skaka ur skiten på golvet.

Drick inte tequila samtidigt som du rapar,
Kan bli vissa konsekvenser då.

Det går inte att vispa grädde på avstånd,
försök själv :D

Lev livet,
Du vet aldrig när det slutar !

That's all :]



Kim
Ingen kille har behandlat mig lika bra som du.
Ingen annan har varit så snäll mot mig som du.
Tack för att du finns.
Jag släpper dig inte !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback