Helgen !

Hellu Folks !

Helgen har varit helmysig tycker jag :)
På fredagen så käkade jag i sommarstugan.
Vi åt fläskfilé i nån slags sötsur sås med ris :]
Vi käkade med pinnar också :]
Helmysigt ju!
Och det var så gott :D
Sen efter middagen så ringde Kim och sa att han skulle till Norsjö.
Så då ville jag upp också.
Fast både mamma och Åsmund hade druckit så dom kunde inte skjutsa mig...
Men då komme Kim och Tony och hämtade mig :]
Vilket var snällt tyckte jag!
Thanks Lads!

Sen på kvällen var vi ute en sväng med Marlene.
Men såkart det var helt dött ute för att alla var och käkade hos Fransson XD
Hahahahha!
Det tyckte jag var lite kul :]

Förlåt :D

Men sen så hyrde vi en film..
Van the man 2:an typ?
Och den var vell helt okej?
Eller?
Jag kommer fan inte ihåg nått av den :D
Sen sovde kim över här och det var mysigt :)



Sen på Lördagen tog vi bussen in till stan för att tjollra lite på stan.
För sen på kvällen skulle det va fest och så..
Men innan Festen så skulle Marlene, Sigge och SimonStreet race i Fällfors..
Dit orkade inte jag och Kim fara så vi var i lägenheten och myste istället.
Sen lagade jag Spagetti och Köttfärsås men jag tyckte köttfärsåsen smakade funky :S
Jag brukar laga bättre :D
Sen så ringde det på Kims mobil och det var ja nån som ville att vi skulle sitte barnvakt åt Nova :)
Typ Kims Brorsas Bruds Systers Barn :P
haha invecklat ;P
Så det gjorde vi :)
Och Nova var supersöt ^^,
Men INTE sötare än Maja :D
För Maja är sötast :] <3

Så kring 9 halv 10 komme vi till Robban och dom for så då såg jag och kim på film ^^,
Vi såg typ Repmånaden, The New Guy och The simpsons?
Eller såg vi The simpsons?
Jag var rejält trött vid den tiden så jag vet inte :S:P
Men sen så sa dom att dom inte skulle bli så sena..
För jag hade tänkt hinna fara på festen ett tag också ..
Men dom komme typ hem kring 3?
Så he blev inge av!
Sen så skjutsade Tony hem oss till lägenheten..
Jag ringde till Marlene och tyckte att hon skulle sova där också..
För att jag ville att hon skulle slippa sova själv :]
Så hon kom, snackade lite om kvällen sen snarkade vi allihopa i tackt :D


Sen söndag och det är alltid dryga dagar!
Buss hem..
Kim hoppade av i Boliden för han skulle till Jörn till sin morsa :)
Sen komme jag hem hit och fick mat..
Efter maten hoppade jag i säng och sovde ett tag :P
Helt slut :)

Sen komme Marlene hit och vi chillade och käkade lite glass :]
Men jag blev less och lämnade kvar typ hälften !
Konstigt faktiskt :)

Och nu sitter jag här och drygar..
Blir en tidig kväll ikväll!


BTW!
Förlåt Marlene för imorse!
Hahahah men det var inte mitt fel riktigt :D


Näe snart blir det om att attackera kudden...




Over And Out Jag är helt slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback