Jag ska fan måla hela världen .

Idag målar jag som fan.
Men just nu målar jag inte alls för all färg tog slut...
Jag har typ kvar 2 meter om inte mindre och så tar färgen slut...
Perfekt timing!
Jag vill ju bli klar nån gång så jag kan fortsätta ägna mig åt....
Ingenting?


Jag har beställt kläder från HM, Ellos och Halens..
Och jag vill ha dom nu så jag kan kolla om jag kan ha skiten på mig !
Ärligt talat så har jag beställt lite grejjer som jag inte har nån aning om dom ens passar mig..
Asså passar min kroppsform..
Vilket jag ändå hoppas på att dom gör ^^,
Så jag slipper få dåligt självförtroende om att paltorna inte passar...
Och sån shit men annars får man bara skicka tillbaka kläderna..

Ibland önskar man sig en liten extreme makeover...




Men nu skiter vi i det!
Till helgen blir det Skellhell och ferre all weekend.
Emma och Anja skulle visst också komma hela helgen så det blir skoj!
Fast dom skulle nog sova hos Marlene :)
Men still det blir bra !
Bara hoppas på det bästa :D


Sen om en vecka blir det skola för hela slanten..
Ändå skönt att få träffa alla underbara människor i klassen igen .
Jag har fan saknat dom små estetarna :D
Es2b nu...
Jag ser fram emot ett till år med er fuckers!



Nu ska jag ringa mamma och klaga på att hon inte kommit med färgen..



Over And Out Jag Ska Fan Måla Hela Världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback