NORSJÖ .

One Way Ticket To Hell And Back !



Ikväll hade jag tänkt gå ut och säga hej till "Världen".
Men jag kände sen att jag  orkade fan inte !
Så jag har varit hemma hela kvällen och myst med mamma och Åsmund.
Jag fick fruktsallad och cashewnötter och juice :D

Sen så har jag fått mina kläder som jag beställt nu :D
Och jag ska ha allting förutom en svart skjorta som jag beställde !
Helt otroligt..
1par jeans, 1par vantar, 1par knästrumpor, 1 stickad klännig (!), 1 tunika/topp, 1 linne och 1 cardigan :D
haha shisses :S
Brukar typ skicka tillbaka allting :P
Jag älskar typ klänningen för den är jätte, jätte skön.
Men eftersom jag är typ feg kommer jag inte våga ha den ?
Äh nån gång ska jag använda den..
Den är mysig :]
och varm !
Sen så gillar jag jeansen också :]
ÄH JAG GILLAR ALLT :P
Enklast så !


Nu snart ska jag sova..?



Jag saknar dig Kim !
Sen så vill jag att du ska bli frisk för det är inte kul att vara med dig när du snorar :D
haha jag är så snäll..
Men jag saknar dig ändå!
<3




Over And Out Jag Är En Dryg Jävel Ibland .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback