Tråkigt..

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i tele-
fonboken som ligger som det nummret som står här:

17. Karran Hem
40. Sigge Hem
37. Tim Sthlm
36. Frida
15. Anja Hem
35. Cp Rickard
24. Mobilsvar Utlandet
45. Morgan
39. Sigge
8. Åsmund
21. Larryy Hem


F: Har du pussat nummer 39?
S: På kinden tror jag ^^,

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Oj :O Jag vet inte riktigt... Det jag kommer ihåg mest är nog när vi slutade 9:an :)

F: När ska du träffa nummer 15?
S: Kanske ikväll?

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Att han är dum i huvet!

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Gick i samma klass från 1:an till 9:an..

F: Gillar du nummer 21?
S: Jag älskar Larryy.. Och hennes hem :]

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Ja jag träffade henne sist i  helgen :D

F: När såg du nummer 45 sist?
S: det var ett bra tag sedan :S kanske 2 månader?

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: TRor inte jag kommer bli så intim med det ;P

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nej det är jag inte.. men han är kul ^^,

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Det har jag säkert :P

F: Vad pratar du och nummer 8 oftast om?
S: Det mesta?

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Ja! :D varje dag :)

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 8?
S: Jag tror inte dom har träffat varandra :D

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Jag känner inte det dumhuvet...

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: HAHAHHAHAHAHAHAHAHA

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej aldrig!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Genom anstalten... jävla cp skall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback