ÅHEJ OCH ÅHÅÅ

Idag är det 3:e advent.
Har 3 ljus tända nu ^^,
Lite myspys sådär och försöker ta mig i kragen och ska städa toan..... :(
Det är aldrig mys!
Men man måste ju som göra det då och då...


Igår var jag och hälsade på Robban i Burträsk ;D
Tog med mig lite kardborreband och skulle se om jag fick nån fångst.
Men hah nämen ^^,
Tog bussen dit och sen for vi hem till det mest julbelysta huset i burträsk tror jag haha.
Men det var ett jättemysigt hus faktiskt :)
Sen började vi laga mat.
Stekte hamburgare och lite pommes..
Sen komme Martin, Grane och Jag tror han hette robert han också eller mja skit samma.. !
Eller kanske Mackan?
Dom käka pizza ^^,
Sen blev det folkrääzer, Salmiakki och The Buddy Holly story.
Det var faktiskt en ganska bra film!
Sen drog vi en schvängom till schtaan och kollade runt lite..
Där blev det Åkerspöken, mörkerbarn och kaffekask!
En massa jävla kaffekask av alltihop ^^,
Efter ett tag drog vi oss hemmåt igen.
Där blev det c-vitaminer och en sjukt dålig skräckis..
Hahaha så B-ig!


Men men..


Vaknade halv 1 och skulle med bussen kvart över 1..
trodde jag.....
Men nej den bussen gick redan tolv..
Räkarns tänkte jag då.
Men det löste sig..
Ringde nämligen till Sara och bedde snällt om hon kunde hämta mig.
Vilket hon kunde så hon fick 65 spänn för det..
Hade bara 500 spänn annars och he va nog att ta i ^^,

Och imorgon blir det pepparkaksbakning med Sara.
Förhoppningsvis :)
Har blivit uppskutet lite bara ^^,


Annars så mår jag hyffsat.
Men är fortfarande lite förkyld..
Och med allting annat..
Mja jag får se hur saker och ting går.
Men jag hoppas.

When.
When you smile, When you smile at me
.



MAJS!





Over And Out God Damn KaffeKask !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback