Fredag .

Idag är det fredag.
Och jag är cp.

What ells is new?

Nej inte ett skit.

Hur som haver.
Jag var hemma från skolan idag.
Bara för att..
JAG KAN INTE LÅSSAS SOM OM ALLTING ÄR BRA.
Har gjort det förut jag kan inte längre göra det.
Hade jag orken skulle jag ringa till någon och säga.
Ska vi hitta på nått ikväll?
Men den biten skiter jag fullständigt i .
Jag ska sitta hemma här och inte göra ett piss..
Det är en aning patetiskt.
Men om jag ska vara ärlig..
Så skulle jag inte vilja göra någonting annat än det ikväll..
En bra sysselsättning eftersom jag inte ska prata nått mer.
Inte med nån och inte ens med mig själv.
Eftersom allting jag säger eller gör inte lyckas göra någon speciellt glad.

Ärligt nu..
Vad har jag gjort..
Svara ärligt.
Vad FAN har jag gjort som är så jävla dåligt att jag förtjänar sånt här?
VARFÖR skulle just JAG behöva stå ut med sånt här?
Kunde jag inte bara vara nån random.
Nån random som inte behövde klättra över en 1000 mil lång vägg hela jävla tiden?


Jag vet...
Ni tycker nog jag är jobbig..
- Buuu.. hej jag har inget liv. Jag bloggar om saker ingen ens bryr sig om och BUUUU jag mår skit just nu och BUU jävla BUU! KAN HON INTE BARA SLUTA!


Men här är en newsflash..
Jag orkar inte ha en fasad.
Nej jag är inte alltid glad som så många ser mig.
Jag har råkar känslor.
Jag kan inte uttrycka mig på nått annat sätt än såhär.

Så ni får fan leva med det.
så är det bara.

Jag är lessmig.
Så jag ser ingen anledning om varför ni inte skulle vara det heller....




Kan världen sluta ha någonting emot mig.
Jag skulle bli tacksam över det.
Jag orkar inte med den där 1000 mil långa väggen som dyker upp hela tiden.
Den tröttar ut mig.
Jag orkar inte.






Over And Out .

Kommentarer
Postat av: marleneeeeeee

du behöver relax+kaffe+godis+mig+våran humor.
det kan hjälpa en stund älskmajs

2007-12-10 @ 12:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback