Fuck it .

Som grädden på moset har jag blivit sjuk.
Jag har feber, har snytit ut hela min hjärna 5 gånger om med hjälp av 2 toapappersrullar..
Och jag har nästan spytt av att bara hosta lite.
Nae jag ger snart upp..
Om det finns en tjock gud uppe i himlen så hatar han mig.
Han måste verkligen ha någonting emot mig!

Tror jag ska vara hemma imorgon..
Känns som om jag inte kommer orka ta mig upp ur sängen.
Orkar knappt ta mig en macka fastän jag inte riktigt ätit på hela dagen.
Hela min dygnsrytm är rubbad och allt blir bakvänt och fel.
Kan heller inte sova för min hjärna går på högvarv non stop.
Idag har jag också försökt att måla en akvarell av ett korallrev..
Men det blev skit alltihop och ingenting blev bra.
Orkar verkligen inte med det här just nu...
Sen så måste jag plugga matte..
Skriva en 4 sidors uppsats om skottland på engelska.
Läsa en bok på svenska och göra en bokresencion.
Och läsa ut en faktabok om asagudarna.
Och den där målningen jag försökte mig på att göra..
Mja jag ska alltså göra en målning som ska ta 16 timmar att göra.
Innan jul ska allt det här vara klart och jag har varken tid eller orken att fixa det här!
Jag slänger snart in handduken.

Dessutom känns det som om jag verkligen inte kan vara hemma från skolan nu när jag har feber.
Men jag orkar verkligen inte släpa mig dit bara för att få närvaro.
Och sen sitta där som nått jävla cp..
Nej jag duger inte någonting just nu..

Det här duger inte...




Over And Out Please Fix Me, I Might Be Broken .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har sjukt mycket läxa nu, jobbigt! :(

Ska sätta mig och försöka göra bort det mesta av läxan idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback