Hatar det här..

Jag sårar och sårar..
Det är allting jag gör.
Jag borde spärras in för det blir bara fel tillslut.
Jag har Sårat dig förut.
Och nu gör jag det igen.
Men den här gången är det snäppet värre...
Jag Önskade jag skulle kunna bara vara.
Bara blunda och fortsätta frammåt.
Men det kan jag inte..
Jag skulle inte klara av det.
Kan inte låssas som om allting verkligen ÄR bra..
Kändes som om jag var tvungen att göra såhär.

Jag hatar att känna såhär...

Jag har ångest som fan.
Och det blir fan inte bättre heller..


Jag hoppas att du inte hatar mig.
Hoppas verkligen det..
För jag hatar inte dig och det är mitt fel alltihop..
Du får gärna tycka att jag är en skit just nu.
För det är jag också..

Alla sagor har inte lyckliga slut.

Jag vill ändå fortsätta vara din vän..
Jag vet att det är det svåraste som finns att höra från en tjej.
- Jag vill bara vara kompisar..
Men jag skulle inte kunna leva med mig själv med vetskapen att du hatar mig
.

Det är ingen bra dag idag..
Jag vet att du mår piss...
Och tro mig..
Det gör jag också..
Det är fan inte kul!
Men jag var tvungen...

Förlåt mig..
Jag är verkligen ledsen över det här.
Det är skit..
Förlåt..
Förlåt Kim..


Förlåt

Kommentarer
Postat av: Hanna

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback