Ipren, sprängd hjärna och saft .

Ipren gör mig glad.
En sprängd hjärna gör mig galen.
Saft funkar..



Idag har det inte hänt allt för mycket..
Ingenting rent utav!

Efter skolan for jag hem..
Syrran skulle komma hit efter att hon varit hos frissan..
Men det tog så lång tid så hon hann inte komma hit innan hon började jobba..
Det sög..
För jag ville verkligen träffa henne..
Och prata..
Bara prata och tömma mitt huvud på sprängd skit.
Men he gick ju som dåligt.

Imorgon händer nog inte allt för mycket heller..
Vad jag vet i alla fall..
blir vell jag, tv:n och någonting ätbart.
Känns som det just nu iallafall..
Men får ju se imorgon om vinden vänder !





Jag vet inte vad jag ska göra.
Ska jag eller ska jag inte?
Jag vågar inte.
Har aldrig vågat.
Kommer inte våga!

Vad ska jag göra?

Kan du inte bara komma och säga till mig det jag vill höra ?





Over And Out Please Say What I Want You To Say .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback