Jag

Vill bara verkligen gråta.


Det mesta känns som skit just nu.
Jag orkar inte med någonting.
Imorse var det BAJS att ta sig ur sängen.
Jag orkar knappt det!
Har varit hemma idag.
Jag känner att det behövdes.

Det enda vettiga jag gjort idag är att ringa runt.
Pratat med folk.
Försökt reda ut saker.
Sen så tvättar jag.
Har ett berg med tvätt...

Dessutom.
inte nog med att jag har förstört ditt liv.
Så har jag typ förstört en tills liv.
Känns det som.


Hej jag heter Johanna Norqvist och jag har Ångest.


Orkar inte fokusera på någonting.
Inte skolan inte ett skit.
Julkänsla vad är det?
Fuck den iaf.
Den finns inte här..

Måste typ handla julklappar och en massa sånna saker..
När ska jag ta mig tid att göra det då?

Näe jag vill gå i ide.
Då kanske jag inte skulle göra någonting dumt.
Det är nog det enda jag lyckats med på senaste tiden..



Over And Out Slit My Throat And Cut My Wrists .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback