Naaa.. aaaa... na..

Jaasi saa'n sen saa'n int mer den dan !



Idag var det tänkt att jag och sara skulle baka pepparkakor men si he vart int se.
Igen.....
hahah tror inte det är tänkt att vi ska baka pepparkakor?
Nåjah!

Idag har jag iallafall varit duktig och skrivit en bokrecension.
Yay mig!
Den blev nog sisådär men fröken Jessica bli nog nöjd?
Hoppas jag den borde duga åt henne.



Sen idag har jag tänkt lite.
Mja tänker ni då när tänker hon inte den jäveln.
hah precis.
NÄR tänker jag inte?
Jag tänker precis alltid.
Jävvlart sikkert det.

Nåååjjah!
Till saken......

Jag gillar dig.
Jag kan inte låssas som om jag inte gör det heller.
Jag har allt försökt att inte göra det.
Men si på fan.
Känner dock på mig att det inte kommer hända ett piss..
Kanske den dagen då grisar flyger.
Eller månen faller ner från himlavalvet.
Dessutom om det händer så är det nog mitt fel det också?
Mja...

Hur som haver!

ALL I FUCKIN WANT FOR CHRISTMAS IS YOU !



Jaasi saa'n sen saa'n int mer den dan.....
precis...
Piss..
Jävla skit,
PERKELE!




Over And Out That's That Folks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback