Snodde av Frida

Nämn något som gjorde dig glad igår:
- En blick
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Försovde mig lite 
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
- Pratade i telefon
Det sista du sa högt?
- Men vi hörs ju.. Hej då
Vad har du druckit idag?
- Drickyoughurt, Äppeljuice och Svartvinbärssaft
Vad var det senaste du åt?
-
En gourmemiddag bestående av NUDLAR
Vad var det senaste du köpte?
-
En bussbiljett
Vad är det för färg på din ytterdörr?
- Bruuun
Vad är det för väder hos dig just nu?
- Ute, jävligt Inne, mysigt
Godaste glass-smaken?
- Gb:s GAmmeldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-
Jag tror nog på det
Sover du tungt?
- Hyffsat.. Beror på
Drömmer du mycket?
- Alla har vell drömmar?
Mardrömmar?
Varje dag
Vilket ämne är roligast i skolan?
- Bild såklart
Trivs du med ditt jobb?
Har inget ^^,
 Favoritklädsel?
- Sånt jag känner mig bekväm i
Favoritlåt just nu?
-
The fray - Look after you
Vad ser du om du tittar åt höger?
- Min ytterdörr
Vad gör dig glad just nu?
-
Tanken på en person
Vad ska du göra härnäst?
-
Leka glad
Höger- eller vänsterhänt:
-
Höger
Humör just nu:
-
Har inget humör just nu.. Eller vill nog inte ha nått
Favoritgodis:
-
Chopklad toppar nog favoriten
Kläder just nu:
-
Ett par mörkblåa jeans och min supersköna/mysiga/förstora DC-tröjja
Musik just nu:
-
The Fray- Look after you
Sommarplaner:
-
Jobb hade jag vell tänkt mig.. Sen en roadtripp.
Hur många kuddar sover du med:
-
Olika. Har 3 i sängen nu
Spelar du nåt instrument:
-
Spelade tvärflöjt i mellanstadiet
Morgon- eller nattmänniska:
-
Natten är ung
Vilka är viktigast för dig:
-
Vänner och familj skulle jag tro
Bio eller promenad:
-
Både och ibland
Är du kittlig:
-
Bara få som vet
Snarkar du:
-
Bara när jag är förkyld
Stjärntecken:
-
Oxe
Äckligaste insekten:
-
Spindlar skulle jag tro.. Maggots är inte så mysiga dom heller
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
-
Kunna ge önskningar åt dom jag ville OCH mig själv
Vad vill du jobba som?
-
Noo idea!
Stökigt eller välstädat?
-
Städat känns mer bra
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
-
Skulle inte tro det va
Gillar du att sjunga?
-
I duschen och till nån bra låt
Anser du att du är stark?
-
Beror på vem jag möter ^^,
Vad gör du om du får hicka?
-
Håller andan och svälger 3 gånger
Vad längtar du mest efter just nu?
- Få somna utan att oroa sig över morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback