Höstlöv, Blå himmel, Glass och Ipren .

Idag skulle det kunna vara en bra dag.
Det är höst.
Det är blå himmel och sånt jättefint bra bra bra.
Men jag är sjuk.
Min hals kommer att lossna.
Om den inte lossnar så sliter jag loss den själv.
Jag har ont i lederna.
Ont i huvet.
Ont i det mesta helt enkellt.

Idag är det dessutom Fredag.
Yay!
Jag kommer att ligga hemma och fisa japp japp.
Jag vill inte ens försöka gå ut.
Ja jag är ju i Norsjö nu så att gå ut lockar inte allt för mycket.
HAHA!
Jag gillar fortfarande inte Norsjö.
Tycker att dom flesta här är insnöade idioter ohja!
Men så är det med det.
Det är ju trots allt ett litet insnöat samhälle i Västerbotten, Sverige.


Varje gång jag är här hemma så klagar jag alltid på Norsjö.
Men det funkar för mig men inte för alla andra.
Så jag kommer att fortsätta med det för jag känner att jag måste uttrycka mig om detta lilla samhälle.
Stolt Norsjöbo?
Nej tack !

Nu ska jag gå och äta lite glass.
För det kyler så skönt i halsen.
Ohja det gillar jag!

BTW!
Strepsils funkar inte.
Köp det inte.
Det suger bamseballe.
Ofta att det funkar.
Mitt ont i halsen blir inte lindrat det minsta!
It sucks helt enkellt köp det inte!





Over And Out Please Cut My Head Off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback