Laol

HEJJE BARN!

Sitter hos min Sötgröt nu och så.
Han äter nått gott och jag ska snart hem och äta.
Måste tyvärr ägna min kväll åt läxor och SKIT.
Allmänt bajs.
Måste nog städa toaletten också.
hahahah.
Ja, jättekul..

Men men.
En liten kommentar om helgen.
Ja Den här helgen var kul.
haha.
Fan det finns riktigt fint folk :)
Det var både skratt och gråt och knarkare och okokta nudlar.
haha Lite hångel men inte för mig för Kim jobbade.
Det han gjorde var dödskul för han jobbade på begravning hahaha.
Jag är en aning trött :)


Affe Laarrgyy veem jag ska peta på dig idag idag.
Tror jag om jag hinner :)



Nu ska jag gå och Pussa lite på Kim sen hem och ägna mig åt viktigheter :)




Over And Out Nu Kör Vi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback