Byhåla

Japp..
Då var man tillbaka i byhålan igen.
Sa ju till mig själv att jag inte skulle hit på ett tag...
Men vart ungefär hittvingad av el Sigge så hade inget val riktigt...?
MEN MEN!


Dom flesta jag mötte sa med sina fina röster..
HEEEEEEEJ.
Med uttdraget E som om dom kommer från nollåtteland.
Och sen världens flin på det.
JAMEN!
Det kändes ju helt underbart och sånt...
Man känner sig ju så välkommen i sitt eget hem så man kräks.
Nej.
Jag tycker fortfarande att folk överdriver allt för mkt...
Dessutom kan folk försöka att hålla KÄFFT nångång?
Men Norsjö är ju fortfarande Norsjö vilket är jävligt synd.
För detta mina vänner.
Är byhålan som gud totalt glömde bort på världskartan!


Men imorrn hoppas jag starkt på Öl och festligheter så jag spyr.
För det behöver jag starkt så ohja.
Sen får man se vad som händer.
Mellan lakan och asfalt.
Jag skojjar...


Men det är ju trots allt marknad..
Så man måste kanske dra sig ut på byn och kolla på dom 7,5 knallarna som står så ivrigt och försöker sälja sina varor till snåla norsjöbor.
Låter ju värt och sånt eller hur..




Over And Out Would yYou Guys Just Leave Me Alone !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback