Good morning captain .

Well Good morning to you sohu huhu huhun..




Helt otroligt vad folk sneakar runt nu för tiden.
Kollar runt gathörnen för att få reda på någonting nytt.
Vad hände med den vanliga konversationen öga mot öga?
Jag tror att om några år.
Så kommer vi inte längre prata med varandra face to face.
Utan genom nån sorts ny high tec pryl som finns att köpas för hela 4 studiebidrag.
Fy fan för den mänskliga utvecklingen...


Sen en till sak..
Ni vet den där 3-dagars regeln som man använder sig av när man dejtar någon?
Att man inte ska höra av sig först efter 3 dagar..
Vet inte männen om att den "regeln" är uttjatad och att vi har skippat den.
Nej tydligen så vet dom inte om det än.
Men den är gammalmodig och tröttsam.
Skit i den dumma "regeln"!
Det är ändå ingen som gillar den!
Ring istället eller hör av er när ni känner för det.
SÅ jävla mycket bättre.


Last but not least.

Jag är sjukt ensam.
Jag är så sjukt kelsjuk just nu att det finns inte.
Folk har man alltid omkring sig..
Men inte just det där lilla extra.
Mysa under täcket och bara prata.
Eller inte prata alls utan bara ligga där och MM!
Skulle inte sitta helt fel..

Eller hur tjejer?




Over And Out, Cuddling Wanted !

Kommentarer
Postat av: lala

haha du har så rätt:D

2008-04-10 @ 18:27:49
Postat av: Lars

Well Good morning to you sohu huhu huhun..

Jag kommer ihåg låten från min barndom. Och att en akrobatikgrupp, Veteranerna, brukade spela låten i ett av sina nummer. Det är visst en Streaplers låt men är det de som skrivt den och vad heter den?

2008-05-17 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback