hej och hå

Jag står inte på tå.




Sitter i lägenheten och funderar..
Jag borde typ klä på mig och göra någonting.
Men mja vad ska jag göra då.
Har inga idéer och känner mig mest sliten och less.

Igår kväll var det trevligt i typ 2 timmar..
Robban, Martin, Punkar Martin och Herr Nilsson
komme förbi.
Vi drack några bärs och hade det trevligt.
Sen så skulle dom på krogen.
Och eftersom jag inte är 18...
Så fick jag ju naturligtvis INTE följa med.
Så dom lämnade mig kvar här i lägenheten..
Ensam.
Gick och la mig hyffsat snabbt sen för jag orkade inte.


Och en sak till..
Jag hoppas fan att DU läser min blogg..
För DU!
Är precis likadan som dom andra.
Du vågar inte ens erkänna att du kommer ihåg..
Jaha.
Hej jag känner mig utnyttjad och äcklig.
Men det var vell det som var meningen.

Jag ångrar alltihopa nu.
Jag ångrar den kvällen som var så underbar men som blev skit dagen efter.
Jag ångrar förra helgen som var skit, blev bra men som vart skit igen.
Jag ångrar alltihopa.
Jag ångrar att jag ens pratat med dig.
Jag ångrar fan att vi ens träffats.

Rätta mig om jag har fel tack.
För det är fittig stil.




Over And Out I Regret It All !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback