JO JÄVLAR

Hej.
Jag heter Johanna.
Och alla vet ju tydligen allt som har hänt.
Jamen då kan ju ni vara så snälla att berätta det för mig..
Men nejhepp det är ju så svårt att berätta ALLT.
Just det där..
Alla vet allt?
Vad är just det där allt?

Helt plötsligt stannar musiken och nejmen nu får man inte leva medans man kan.
Man måste tydligen tänka efter innan man stiger ut genom dörren på morgonen.
NEWSFLASH!
Jag är fortfarande ung.
Vill leva ett glatt och händelserikt liv.
Har inte tänkt sitta på ålderdomshemmet och inte ha gjort någonting i mitt liv.
Jävla bitterfitta ska jag inte bli.
INGEN BITTERFITTA SOM HELA JÄVLA NORSJÖ ÄR!
Det är ju typiskt.
Kan ingen bara sköta sig själv och skita i andra?
tydligen inte!
Nej folk ska alltid lägga sig i och nämen OJ gjorde hon verkligen det där och jamen JAAAAG hörde att och nämen oj oj oj oj oj oj så jävla fuckade idioter man kan vara!

En sak till...
VAD vinner NI ut av det här?
- Ja inte ett jävla piss.





Norsjö i ett jävla nötskal..
Nu har jag sagt mitt.
Jag hatar dom flesta i norsjö och det står jag för.
Jag står för vad JAG har gjort och inte för vad NI har hört.



Over And Out If I Had A Gun, I Wouldn't Hesitate To Pull The Trigger Right At You All !

(jag skojar bara men ni ska akta er för att jävlas med mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback