Joomenviiist ?

Hej hopp..
Det här blir ett kort men intensivt inlägg...
Eller nått liknande?

Män.
Vad är det för fel på dom?
Dom beter sig som om dom  fortfarande går på lekis.
Och inte fattar dom någonting heller..
Nej tametusan.
Snart spricker jag..
Och vad är det här med "det där"....!?
Jag känner dig inte men du verkar ju då definitivt veta vad du vill.
EHUM!
Jag är ingen uppblåsbar barbara och jag råkar ha en hjärna.
En fuckad hjärna för tillfället..


MEN VAD FAN!
Jag är förkyld.
Jag hatar livet just nu.
Imorgon ska jag göra stadskörning.
Wohoo jag peppar inte för jag kommer köra över någon.
Jag vill hinka i mig en 7:a dirr.
Torsdag är det halken..
Det taggar jag lite mer på i alla fall...

Livet är orättvist.
Man får aldrig som man vill.
När man väl är på topp sjunker man ner igen.
OSV!



Nej tametusan ni märker hur oerhört posetiv jag är just nu.
INTE!





Over And Out I Hate The World !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback