MÄHÄÄ

Min dag har bestått av en massa vandring och kreativitet.
Kreativiteten kom efter att jag köpte svart och röd tuch på ådells.
Har gjort en halvnaken brud :O
Och har skissat upp 2 pinuppor ^^,
Det är någonting med halvnakna brudar alltså.
HAHA
Nu tror ni säkert jag är lesbisk bara för att ni vrider och vänder på saker..
(jävla norsjöbor) ÄN EN GÅNG!
Nämen det är snyggt enligt mig.




Still...
Inget ord.
Inget liv därute.


Däremot har jag lyckats klämma ut ca 5 ord ur dig och det är en sensation på senare tider.
Och jag ska tammedeeveln lyckas få ur dig nått mer innan det här är över.
Sådeså.


Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska bete mig.
Jag vill inte dra ner folk med mig.
Därför, så fort jag kommer ut genom dörren ploppar den där automatiska fasaden upp.
Rätt praktisk eftersom jag inte gillar att visa hur jag egentligen mår.
Plopp sen är det problemet löst.




Over And Out, You Guys Twist Words Like I Twist To Music !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback