mjo.

Jag vill att snön ska smälta.
Jag vill att du hör av dig.
För att jag börjar tro att du är precis likadan som alla andra jävla norsjöbor.
Jag vill att en annan ska prata med mig över huvud taget.
För fan..
Du mår inte bra alls och det gör mig hemskt ledsen.
Och jag vill att ännu en annan ska fatta något nån gång och inte bara vara dum i huvudet.


NEJJAGTYCKERATTALLIHOPASKATAURPINNENURÄCHLETOCHSÄGASOMDETÄRTILLVARANDRAOCHINTEHÅLLASAKERINOM SIGHELAJÄVLATIDENOCHDESSUTOMKANFOLKBARAVARATREVLIGAFÖRENGÅNGSSKULLOCHINTESKJUTAFOLKIRYGGENNÄRDOMVÄNDERSIGOMFYFANFÖRDENMÄNSKLIGAUTVECKLINGEN!


Jag såg på tv för ett tag sen.
Där var det en man som sa att om man ska må riktigt bra.
Och känna sig riktigt okej.
Så ska man få 16 kramar per dag.
16 KRAMAR!?

Jag får knappt 1 per vecka.
Jag skulle vilja kramas mer än vad jag gör.
För det är mysigt och det gillar vi.

Jag hatar att erkänna det.
Men FY FAN vad jag är ensam just nu.
Jag vill ha värme och närhet.
Men det man får är onda blickar och kyla.

Det var bättre förr när kvinnor var kvinnor, män var män och fikus en krukväxt.




Over And Out Humans Suck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback