Ohaj .

God morgon världen.
Klockan är typ halv 9, jag är trött.
Jag måste duscha. Sen blir det mot skolan sen måla som bara den!
Ligger efter som en idiot och jag borde skärpa mig.
Men klarar inte av att skärpa mig riktigt än.
Behöver nån sorts dundermedicin som gör att jag orkar.
Uppåttjack mayby.
Mayby baby NEJ.


Den här helgen har ju varit lite allmänt söt sådär.
I lördags var jag ute å åkte Amazon och en 240(?).
Jag tror det var en 240.
Var aningen full när jag bytte bil så :)
Men det var mys.
Riktigt mys.
Smått glad att jag bytte bil...
För den andra var trååååkig och jag är en sån som vill ha kul.

Jag vill se hur du kommer att reagera.
Förmodligen likadant som du nu har börjat att göra.
Men ändå.
Det var mys och ja mer än så var det inte helt enkellt.
MENMENMENMENMEN!
Jag fick en ny stålkam iaf!
Tack vare att Andre tappade ner min under en bro.
Så då fick jag hans istället ;'D



Det är måndag.
Jag ska Duscha.
Jag ska dra mig till skolan.
Jag ska vara duktig.
Jag ska vara bäst.





Over And Out I Don't Dare To Hope !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback