UNDERBART!

Lingonvecka-värk så mycket så att man spyr.
Jamen det är ju helt jävla underbart.
Verkligen.
Mhmm..



Idag är jag alltså hemma.
Tack vare denna underbara period INTE!
Men jag har fått en del saker gjort ändå.
Målar på golvet gör jag.
Dessutom har jag gjort klart 1 av 3 läxor till KUHI:n.
Ja och mer läxor SKA jag få gjort idag.
Måste skärpa mig tamefan...
Det funkar inte.
Jag skjuter upp att göra grejer på grejer och mitt bord är fullt av papper och SKIT.
Slå till mig.
För jag måste verkligen skärpa mig nu.




Talk to me.
Look at me at least.
I'm sure the sun will shine once again at you're pretty face.
You're a man in a great sorrow.
I wish I could help you.
But you shut down just like an electric breakdown.
Come on.
I'm still sure that the sun will shine once again at you're pretty face.





Over And Out After Rain Comes Sunshine !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback