ha ha haaa..

Idag har varit helt okej.
Var på skolan och jag har nu planer för den äckliga morgondagen ^^,
Alla fucking hjärtans dag..
Det kommer hit några klasskompisar och sen så ska vi käka pizza och se film :)
Kommer bli mys!


Sen när jag komme hem så blev det sunk style!
Inget smink, mjukisbrallor, linne och håret uppsatt i toffs mitt på skallen.
Sen efter ett tag så ringde det på dörren.
Jag fick typ panik och undrade vem fan det var.
Kollade i titthålet och där stog det nån kille!
Haha fröken sunk öppnade dörren och där stog en frääching!
Och jag typ..
Heeeej?
Han var skitglad och sa hej! jag heter bla och kommer från bla,
och vi knackar dörr här i området för att folk i 18-30 års åldern ska svara på några frågor så jag tänkte höra om det går bra för dig at jag kommer in några minuter.
haha helt ställd så sa jag att eeeehm nja jag är 17 men fyller 18 i maj..
Han typ ahaaaaa.. Men då får jag komma tillbaka i maj då :P
haha hejdå hejdå..
Kändes riktigt fult men ja..






Annars så går det inte alls frammåt.
Tror jag i alla fall...?
Det kommer helt enkellt inte att gå frammåt.
Eller ja man vet aldrig men skulle inte tro det iaf!
Du är fin och det stör mig så jävla mycket.
Men det är som ingenting jag kan göra åt allting heller..
Får se helt enkelt?






Over And Out C-C-C-P !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback