Jag bara sa .

Hej HEJ!



Jag är otroligt dålig på att uppdatera här.
Känns som om jag inte orkar eller har någonting vettigt att säga.

Men here it goes!

DU:
Är så jävla fin.
Jag förstår inte att jag tycker om dig så mycket.
Känner dig knappt.
Men lika förbannat så tycker jag om just dig.
Helt otroligt.
Allting du säger till mig eller skriver till mig.
Fastnar och jag måste tolka det.
För du är så jävla mystisk!
Man vet aldrig riktigt vad du menar och man måste luska ut det själv.
Jag lyckas alltid vrida och vända på det så det blir fel.
Att det du säger till mig inte alls är så bra som jag trodde i början.
Nej.

Jag står fast vid att du är en sån person som man aldrig kommer att komma riktigt nära.

Trots att man verkligen vill komma nära.
Så lyckas man inte och faller tillbaka till ruta 1.
Jag vet inte hur du tycker.
Men jag vågar fan inte ta reda på det heller.
För om det nu skulle vara så att du inte alls känner likadant.
Så skulle allting vara förstört..
Allting jag lyckats bygga upp.
All vänskap som jag lyckats få och inte vill förlora.
Det skulle bara bli bortkastat och förstört.

Jag är kluven.
Vill så gärna ge dig en käftsmäll och säga, fattar du ingenting.
Jag gillar dig har du inte förstått det?
Men samtidigt vill jag verkligen inte förlora allt det här.
Alla ni har såna starka personligheter som jag själv.
Ni är så roliga och otroligt varmhjärtade.
Det går inte riktigt att förklara.
Men det är såhär det är.




Det vi har är speciellt...
-En rysk dvärg i källaren.




Over And Out Splitted Like An Ass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback