Määähhää

Jag mår illa.
Mår verkligen så jävla illa.
Vill nog mest spy men det hatar jag att göra så he bli inge av.



Igår sa en kompis till mig:
Hon- Asså Norsjö, Du är alltid så glad.
Jag- Jag är inte alltid glad. Är bara bra på att dölja det.

Det var så tydligt att det inte var det hon ville höra.
Folk vill inte höra sånt.
Så är det bara.

Jag vill fortfarande vara den där blonda bimbon som får allt hon pekar på.
Tänk vad det mesta bara skulle rulla på.
Inte såhär iaf!
Nääe..
Jag vill inte ge upp.
Men jag orkar ändå inte riktigt fortsätta.
Får se hur saker och ting artar sig och inte artar sig helt enkellt...?

Lär bli så att ingenting artar sig.
Så är det oftast..
I alla fall i min närhet...




Over And Out MÄHHÄÄÄ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback