Söndag For The Win .

Nja skulle inte tro det.
Den dagen SÖNDAGAR blir roliga kan ju nån få höra av sig.
Det är lixom sista dagen i veckan.
Och sen blir det måndag och hemskheter igen.



I fredags var jag iaf till burträsk.
Det blev som det blev där såklart.
Jag blev full.
Du komme.
Vilket jag är glad för.
Sen sa du något till mig.
Jag blev så jävla glad!
Men sen blev det inte så jävla mycket mer av det heller.
Nej.
Ta händerna ur achlet och säg det du skulle säga.
Mja.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Sen blev jag cp.


På Torsdag är det iaf den ensammaste dagen i hela mitt jeffla liv.
Den mest äckligaste dagen som dom jävla handelsgubbarna kommit på.

Alla Hjärtans Jävla Dag .

Vaddå alla hjärtans dag säger jag?
Visst skulle den säkert vara mysig om man faktiskt hade någon att dela den med.
Men icket sa icket.
Näej.
Alla hjärtans dag kan gå och fucka sig själv där ljuset inte når fram...
Men lika förbannat så hoppas man att man får en sån där ros på skolan.
Om dom nu ska ha sånt i år?
Att man får betala en slant sen ger man en ros till någon..
Det lilla, lilla hoppet finns där.
Kanske, Kanske idag får jag en ros.
Av dig.
Av nån?




Sen en hälsning till ANDREAS! :O
Hur tror du att jag egentligen har gjort den där saken av lera?
MOUHAHA...
Det tål att funderas på.....






Over And Out FFS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback