2 veckor och 4 dagar sen sist

Herregud kvinna.
Skärpning på mig!
Är verkligen inte aktiv här.
Kan vara för att jag jobbat en hel del.
Dessutom på min lediga tid gör jag nästan ingenting?

Nåja!

I helgen var jag i Lycksele på utställning och cruising.
Drack en hel del bärs och kände mig som en kung.
Tältade gjorde vi hela tiden också.
Vilket inte var det roligaste alls!
Förjävligt varmt var det på morgonen och Svetten bara rann!
Fy fan säger jag bara!

Men jag fick vara med dom bästa människorna på jorden.
Synd bara att Larryy inte kunde följa med.

Men jag måst erkänna.
Jag kunde ha hafft det roligare.
Men det dög bra för mig.

Till helgen är det beachen.
Kul för Norsjö MEN inte för MIG.
Jag jobbar HELA helgen.
Oj så jävla spännande INTE!
Hur kan man vara så jävla dum att lägga scemat sådär.
Jag jobbar fredag kväll.
Hela Lördgen.
Och sist men inte minst...
Söndagsmorgonen...
Kan inte ens bara vara ute en kväll.
NÅJA!
Jag ska jobba och vara en surnucka.


Over And Out Bad Dog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback