Välkommen .

Hej.
Jag vet inte varför.
Men just nu, så känner jag mig bara dum.
Jag kan inte skriva vad jag vill här egentligen nu.
Allt för många ögon tittar.
Ögon som inte ska titta.
Men det jag kan säga,
är att mitt huvud kommer snart att explodera.
Överallt dyker saker upp som inte ska dyka upp.
Och det stör mig.
Saker man hade tänkt skulle bli bäst i världen.
Blir fan mest bara skit.
Sist men inte minst utan ganska stort.
Det är beachen i helgen.
Som man man alltid har varit på.
Som man alltid har supit skallen av sig på.
Som man alltid kört en 2 dagars på.
Som man aldrig har behövt tänka efter på.
Som man alltid har hafft så jävla äcklgt kul på.
Kan man i år, inte var på.
Jävla fittjobb.
Den här sommaren.
Har inte varit en sommar.
Jag känner mig lika sliten som innan sommarlovet började.
Och mitt i allt ihop.
Dyker saker upp.
Som gör mig förvirrad, orolig och arg på.
Kanske skulle jag bara gå och lägga mig i 3 veckor.
Så skulle det mesta bli bra.
Jag skulle slippa allt för en stund.
Men nu kan man ju inte göra så.

Välkommen till vuxenlivet Johanna, välkommen...



Kanske, men bara kanske.
Har jag bara en helt vanlig dålig dag.




Over And Out And Thanks For Not Listening !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback