BAJS

Jag gillar inte bajs...
Punkt slut!





Jag är lite småtrött eller rättare sagt..
Jävligt trött.
Steg fan upp halv 6 imorse..
Inte stigit upp så tidigt på hur länge som helst..
Men jag SLET mig upp sen ringde Alle ^^,
Han ville vell höra min fina whiskey morgonröst.
Jag låter som en jävligt mörkröstad karl tidigt på morgonen om jag är trött ..
Jävligt fult men jag överlever :)


Som tur är så börjar jag 14.30 imorrn..
Sovmorgon till mig!
Men jag slutar 21.30 däremot ^^,
Shit the same...
Tjänar pengar så jag kunde inte bry mig mindre!


Igår kväll så fick jag låna morsans väckarklocka..
Hon tyckte ja skulle ha 2 av nån anledning ;)
Så jag ställde den klockan och ställde den på andra sidan rummet.
Sen imorse vid 5 så vaknade jag.
Men jag somnade om..
Inte helt men jag var i nått sorts halvstadium..
Sen halv 6 ringde väckarjäveln och trodd ja skulle dö.
Vart hur jävla rädd som hellst.
Lät som nått jävla brandlarm som börja tjuta.
Höll tammefan på att ramla ur sängen! :S
Nej fy fan jag använder nog inte den igen haha




Over And Out Let's Go Straight To Bed !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback