Kalasknas .

Igår kväll var en fin kväll :)
Var bjuden på Ankis 50-års fest på Medan.
Det var riktigt kul och mysigt.
Först en välkomstdrink.
Till förrätt var det Ost & skinkpaj och Ädelost & brocoli paj med sallad.
Dessutom fick vi nått starkt att dricka till maten.
Jag valde nått så sofistikerat som vitt vin!
Sen till varmrätt var det Fläskfilé och potatisgratäng och nån sås vilket var underbart gott!
Sen tårrtaaa och kaffe.
Men jag och Larryy tog oss en kaffekask istället ;D
Efter det blev det dans till Mickes Duo!
Jag och sigge vann för övrigt Twist priset.
Priset var evig ära haha!
Men det blev endel att dricka och ganska mycket bugg, foxtrott och gammeldans där på slutet ;)
Tack så mycket för en fin kväll allesammans!
Och än en gång ett fyrfaldigt leve för ANKI!
HURRA HURRA HURRA HURRA!


Idag är man hyffsat trött.
Ska nog åka ner till sommarstugan en sväng innan man far med bussen till skellhell once again.
Men det har varit en bra helg till för mig hemma i norsjö.
2 helger på raken utan att jag gjort nått skitdumt.
inte illa för mig alltså.

Det är rätt konstigt det här med karlar.
Verkar som så att det bara går när det passar dom.
Alltså är allting som vanligt tror jag.
Jag som hade fått lite förhoppningar.
Men det finns en förhoppning kvar ;)
Blir spännande att se vad som händer där osv.
Kanske är du snäll.
Snällare än dom flesta.

Jag är ganska less på att folk bara skiter i saker och ting.
Det går bara när det passar dom och aldrig när jag vill.
Men kanske är det så att det är så det ska vara och kommer alltid att vara så.
Är nog inte bara jag som är less på det.
Förändring folk.
Lite får ni vell ta och anstränga er...

Nu blir det om att klä på sig och fara ner till sommarstugan.
Och sen fara med bussen.



Over And Out Is It Just A Waste Of Time ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback