Mode: Falling down

Kanske beror det på vädret.
Eller någonting annat.
Men igår var jag på det bästa humöret!
Klarade körkortet igår.
Kände mig som en gud.
Men idag...
Jag blir galen på allt och alla känns det som.
Eller kanske inte på alla.
Men nog fan är det nära.
Dessutom kommer det att skita sig med att fara till Västerås.
Jamen perfekt.
Har bara längtat i 2 år om att få fara dit.
Och jag har ju bara tagit ledigt speciellt den helgen för att få fara.
Men ja.
Visst.
Skit i det.
Gör det bara.
Vi skiter i allting.
Vi kan ju sitta inne hela sommaren i norsjö.
Ohja som jag har längat efter att sitta fast här.
NEJTACK.



En sak som är bra iaf..
Jag har min karl.
Och han tycker ja om!

Kanske drar streetan till östanbäck l8er.
Vem vet.
Men jag skulle behöva en dos Alle :)



Over And Out Freedom Is Not That Free !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback