Second Thoughts .

Jag börjar att tvivla på mig själv.
Känner att det aldrig blir rätt val för mig.
Alltid ska jag göra fel och göra saker och ting mer komplicerade än vad dom skulle kunna vara.
Jag vet inte.
Skulle vilja ha det där lilla extra.
Typ nu!
Kanske, bara kanske får jag det också.
Men hej och hå jag ska sluta att hoppas.
För en sak har jag lärt mig.
Allting jag hoppas på.
Blir tillslut fel och pissigt.
Det blir aldrig som jag tänkt mig.
Totalt tvärtom.
Tvärtom dagen - 247365!

Nej jag försöker att inte hoppas.
Men hur jag än försöker.
Så gnager känslor sig fast och jag blir mer sjuk i huvet än nöjd.
Jag har bestämt mig.
Ska försöka släppa allting och INTE hoppas på saker och ting.
Blir nog bäst så.
Men som allting annat jag bestämmer mig för...
Så lär det bara ta nån dag sen är det ruta 1 all over again.



Over And Out Fucked Up Thoughts !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback