Tihit

The good times are starting to roll.

Ja idag känns det som en bra dag.
Har hafft min första dag på jobbet idag.
Nog för att det bara är intoduktionen men ändå.
Sen efter wuurk så hämtade ja min och sigges jackor!
Oh yes dom är fina.
Broderade märken var det också så det är kanoooners!!
Bra kvalla är det så jag gillar det.
MVG ++++!

Sen ikväll vet jag inte vad det blir.
Hoppas mamma kommer hem.
Hon har varit hos syrran sen i söndags eftersom syrran har kläckt ur sig sin bebbe.
Det blev en beautiful babygirl!
Så nu är jag moster gånger 2 :)
Skulle egentligen ha varit och tjikat på det nya tillskottet idag.
Men då hade jag varit tvungen att fara med bussen efter att jag slutat på jobbet..
Och det var inte så vajjert alls.
Så det får nog bli sen i veckan att jag far å tjikar.


Däremot vet jag inte om det var så smart gjort att berätta om det där för dig.
Men som tur var ser du inte mig med andra ögon.
Jag är ung och dum och lyckas göra dom flesta misstagen.
Sån är jag helt enkelt.
Ung, dum och allmänt cp.
Börjar lita på fel personer och mja..
Får faktiskt skylla mig själv lite?
Men det där ligger bakom mig nu och jag vill mest glömma.
Men det är inte lika lätt att göra det som att säga det.
Får ta den tid det behöver.



Over And Out, Most Men I Meet Are Pigs !

Kommentarer
Postat av: samme(skellefteå)

vissa är farbror gånger 3 :}

2008-06-12 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback