Tjalalalalala .

Jag är trött.
Lite smålättretlig.
Men annars är det fina fisken!
Blir om en jäävulskt tidig kväll ikväll...
Hade första dan på jobbet idag!
Det gick ändå bra och jag tror jag kommer att trivas där.
Mina vårdtagare är mys.
Dessutom är mina jobbarpoolers jäkligt trevliga så det är som fint :)
Däremot börjar jag kvart i 7 imorrn.....
haha och jag ska lyckas ta mig upp.
Nej peppar peppar det är bara att köra på hårt!



Midsommar på fredag också.
Kommer nog bli mys hur det än blir..
Alle kommer att komma hit till norsjö och sen får vi se vars vi hamnar.
Just därför blir det bra hur vi än gör :]
Får se om det blir Sikseleberg, min sommarstuga eller kanske nått annat alternativ.
Men mja det tar vi närmare helgen...!



Har lust att gå och lägga mig nu redan..
Kanske ska göra det?
Haha det skulle kännas konstigt..
Gå å lägga se klockan 9 var det lääng sen man gjorde.



Over And Out Good Night Sweetheart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback