Bla bla bla.

Hej och hå.
Så kan det gå.
Om biljäveln är blå.



Imorgon har jag prov i Engelska.
Det suger getpung.
Eftersom det är om engelsk språkhistoria.
JippikaijaymotherF.
Det är inte ens kul på skämt NEJ FY FAN.
Och grejen är den..
Att jag måste klara provet annars får jag inte G i Engelska B.
Harregullan så uuunderbart.
Jag kommer inte att klara skiten.
För det är bland det drygaste mest ovärda man kan tänka sig till att lära sig om.
Jag bryr mig vell för fan inte om vad det engelska språket har för livshistoria.
Behöver knappast det för att kunna leva resten av mitt liv.
Nej.
Tycker vi skippar engelsk språkhitoria + Min engelska lärare.
Jag och hon är  = Olja och vatten.


Annars så blir det norsjö för min del i helgen.
Jag vill inte.
Men jag har typ inget val eller nått...
Kom igen.
Make my day förfan.
Är Less, Less, Less, Less, Less, LESS!
Less på allting.


COME ON!
MAKE MY FUCKIN' DAY!




Over And Out Waiting For Someone New !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback