Knarka Ipren .

Ipren är likamed en lifesaver för mig.
Vad skulle jag göra utan detta vackra vita piller.
Idag har jag mått pissigt.
Har nog hafft migrän eller nått liknande.
För mitt huvud har lekt baslåda och mina ögon har nästan farit ut ur huvudet.
Inte så trevligt.
Men jag Tar en ipren och leker glad.

Så det där med att jag hoppades på en fortsatt trevlig vecka.
NJA.
Först baslåde huvudet.
Sen så fick jag veta idag att vi har nationella imorrn och på fredag.
Allting i Engelska.
Dessutom att vi har fått ÄNNU mer läxa i allt mellan himmel och jord.
Mja det är mysigt.
En bra sak är iallafall att jag troligtvis får min säng på fredag.
MYS!

Dock inte lika mys med allting annat ungefär.
Vill fortfarande att saker och ting ska gå i ultraspeed!
-Sluta skolan och börja jobba.
-Att folk ska fatta något nån gång och bara sluta fucka sig.




Fastän man är omringad av en massa folk.
Visst fan är det underligt att man kan känna sig så jävla bortkastad, bortglömd och ensam.
Eller hur?




Over And Out, Tired Of Trying !

Kommentarer
Postat av: you know how bitch

ska du säga jävla hora

2008-05-18 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback