Men hejja .

Jag vet egentligen inte längre vad som pågår.
Jag har verkligen ingen aning om vad som sker.
Allting går i SNIGELFART.
Och jag hatar det.

But I can't fight this feeling anymore,
I've forgotten what I started fighting for.


Ungefär så.
Det är som blandade känslor mellan att hata och att älska.
Hatar att vänta.
Det är bland det värsta som finns.
Jag vill att allting bara ska hända DIRR.
Och att det inte ska finnas några funderationer.
Tänk om jag kunde få slippa att vara förvirrad en enda gång.
Allting skulle bli så himla mycket bättre då.

Tänk om nr1 kunde öppna ögonen.
Tänk om nr2 kunde öppna käfften.
Tänk om nr3 kunde bara komma lite närmare.
Tänk om nr4 kunde säga förlåt.
Tänk om nr5 kunde höra av sig.

Ja jag väntar på att 5 olika personer ska handla olika.
Och inte bara skita i allt.
För skita i allt, ja det kan dom verkligen.
Verkar det som.

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.

Det är typiskt mig.
Jag väntar för länge.
Tills allting bara rinner ut i sanden och försvinner.
Men samtidigt är jag för feg för att göra någonting själv.
Eller nej fan.
Jag har visst gjort saker.
Men det är alltid JAG som ska fixa grejjer och få allting att funka.
KAN INTE BARA FOLK GÖRA NÅGONTING NÅN GÅNG.
Niix
, he hinn dom tydligen int ve.


Nu till liiiite bättre news.
Larrgyy veem är hemma nu från turkland.
Det är bra.
Jag fyller 18 på måndag.
Det är bra.




Over And Out Give Me Something Back !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback